søndag 21. november 2010

Korleis det var å lage digital forteljing

Når eg først fikk høyre at eg skulle lage ei digital forteljing blei eg litt forbausa. Korleis skulle eg gjøre dette? Så fikk eg høyre at det var ei slags ”film” vi skulle lage og da gjekk det betre. Eg tenkte på kva eg kunne lage film om, men det var vanskelig å komme på noko. Eg kom ikkje på noe før norsktimen uka etter. Da fikk eg høyre at det også gjekk an å lage ei analyse av ei song. Da bestemte eg at eg skulle ta ein kul song med betyding. Så eg analyserte denne songen og bestemte meg for å spille songen i bakgrunnen til filmen og analysen skulle vere bildane i forteljinga. Det var ikkje noko morsamt i begynninga, for eg visste jo ikkje kva eg skulle gjøre, men etter kvart var det meir morsamt fordi eg jobba med ein song eg likte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar